Struktura obiektu
Tytuł:

Wpływ wizerunku kraju pochodzenia na postrzeganie firm i produktów - wyniki badań europejskich

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Influence of Country of Origin Image on Perception of Firms and Products - Results of European Studies

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena ; Waniowski, Paweł

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1107, s. 257-266

Abstrakt:

The article discusses how the country of origin influences firms' and their products' images. The authors describe factors influencing perception of the country of origin, emphasizing the importance of consumer ethnocentrism. The article presents examples of some European research on perceptions of the countries of origin and their meaning for firms and products evaluations.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1107 ; Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: