Struktura obiektu
Tytuł:

Kanały dystrybucji produktów bankowych dla rolników indywidualnych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Distribution Channels of the Banking Products for Individual Farmers

Autor:

Szafrańska, Monika

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2005; nr 1070, t. 2, s. 316-320

Abstrakt:

The aim of the article is to present the kinds and the degree of utilization distribution channels of the banking products for individual farmers. The final sample consists of 156 farmers of Cracow powiat. The main marketing channel is direct sale (98,5%). There is sale in branches, telephones and internet banking, agents of the banks and cash machines. Almost 2,0% of distribution channels there, are indirect channels.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1070. T. 2 ; Agrobiznes 2005. Zmiany w agrobiznesie po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. T. 2

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: