Object structure
Title:

Tworzenie wartości przedsiębiorstwa z perspektywy informacji o kliencie

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Building company value from the perspective of information about customers

Creator:

Gawron, Iwona

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1132, s. 93-102

Abstrakt:

Company’s value and markel position depends to a high degree on the positive, long-term relations with its customers. This is why companies earmark significant funds for developing those information sources that will help them identify their customers’ tastes and preferences. This article draws the reader’s attention to the fact that customers arc no longer treated as a single target, but arc perceived as an investment in the creation process of a company’s value and future. The article also presents the use of customer information sources in Polish companies.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1132 ; Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: