Brand China - the image of China in the world according to the Anholt Nation Brands Index
Drelich-Skulska, Bogusława. Redakcja naukowa
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, Nr 13, s. 273-281
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2008, Nr 13 ; Procesy integracyjne w regionie Azji i Pacyfiku
Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
11 paź 2024
23 maj 2012
641
639
https://dbc.wroc.pl/publication/17332
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Brand China - wizerunek w świecie w świetle rankingu Anholt Nation Brands Index | 11 paź 2024 |
Kuźmińska, Aleksandra
Kuźmińska, Aleksandra
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra Michalczyk, Wawrzyniec. Redakcja
Kuźmińska-Haberla, Aleksandra Kuźmińska-Haberla, Aleksandra. Redakcja Bobowski, Sebastian. Redakcja