Struktura obiektu
Tytuł:

Narzędzia promocji w marketingu relacji

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Autor:

Sułkowski, Łukasz ; Seliga, Robert

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1183, s. 519-524

Abstrakt:

The article presents partnership marketing as a tool for upgrading promotion activities of companies. The authors present the tools most recently used in the concept of partnership marketing and indicate their vital role in promotion activities. It can be claimed that establishing relations between a company and its customers or partners is what makes the promotion activities more effective. There are predictions of further development of both the idea and the applications of partnership marketing to finally result in their encompassing marketing activities in various economic sectors. (original abstract)

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1183 ; Efektywność - rozważania nad istotą i pomiarem

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: