Struktura obiektu
Tytuł:

Konkurencyjność wybranych przedsiębiorstw przemysłu mięsnego w opinii konsumentów

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The Competition of the Chosen Meat Processing Enterprises in the Opinion of Consumers

Autor:

Kasprzyk, Aleksander

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1118, t. 1, s. 386-392

Abstrakt:

The contemporary market is an assemblage of enterprises which must compete and co-operate one with another on different areas. Marketing orientation is very important. The enterprises investigate growing needs of consumers to satisfy clients' through the offered products and on the other hand to realize their own marks.The instruments of the marketing mix are applied by meat processing enterprises on the market of the south-east region of Poland. The influence of the marketing mix over clients/consumers has a different, but very important effect. These instruments are necessary in building the dominant position of the enterprise on the market.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1118. T. 1 ; Agrobiznes 2006. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa. T. 1

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: