Object structure
Title:

Zrównoważona karta wyników w internetowej sprzedaży bezpośredniej

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Balanced scorecard in the internet direct sale

Creator:

Gabis, Elżbieta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1136, s. 121-127

Abstrakt:

Controllership faces new possibilities and challenges in the contemporary economy: modem technologies, development of the internet market, dynamism of its environment, globalization, increasing competition, fast rate of making decisions. Balanced Scorecard is an interesting tool of the strategic controllership worked out by Robert Kaplan and David Norton. The aim of this article is to present and evaluate this concept as well as the possibility of using it in e-business. Applying BSC in the internet direct sale can be helpful in estimating the efficiency of e-business actions and transition from the established goals to the actions causing the achievement of the planned value of measures.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1136 ; Tendencje rozwojowe współczesnej rachunkowości zarządczej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: