Object structure
Title:

Karta wyników kapitału relacyjnego jako instrument controllingu działalności marketingowej

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Relational equity scorecard as a tool of marketing controllership

Creator:

Nowak, Marta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1136, s. 313-319

Abstrakt:

The achievement of strategic goals of a company depends on various groups of its internal and external stakeholders. A new definition of marketing provided by American Marketing Association states that not only client but also other groups of stakeholders should be incorporated into marketing activities as their target group. In those companies where marketing plays an important role, instruments of marketing controllership should be applied. And Relational Equity Scorecard is an instrument that is relevant when the company marketing focuses strongly on relationships with differentiated stakeholder groups.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1136 ; Tendencje rozwojowe współczesnej rachunkowości zarządczej

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: