Rachunek kosztów działań w obszarze marketingu
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Activity Based Costing in Marketing
Autor:Bieńkowska, Agnieszka ; Kral, Zygmunt ; Zabłocka-Kluczka, Anna
Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1139, s. 21-28
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1139 ; Rachunkowość a controlling
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: