Object structure
Title:

Technologie informatyczne wspomagające strategię efektywnej obsługi klienta w łańcuchu dostaw

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Information Technologies Supporting the Efficient Consumer Response Strategy in the Supply Chain

Creator:

Łopaciński, Karol

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (10); 2007; nr 1150, s. 128-137

Abstrakt:

The ECR ("Efficient Consumer Response") movement effectively began in the mid-nineties and was characterised by the emergence of new principles of collaborative management along the supply chain. It was understood that companies can serve consumers better, faster and at less cost by working together with trading partners. Cooperation of the participants of the supply chain according to the ECR concept is based on the mutual communication and permanent flow of actual and complete information. It is possible because all cooperating firms use modern IT solutions such as: AI (Automatic Identification), EDI (Electronic Data Interchange) or EFT (Electronic Funds Transfer).

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1150 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 10

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: