Object structure
Title:

Narzędzia wspomagające zarządzanie wiedzą o kliencie

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Customer Knowledge Management Support Tools

Creator:

Porębska-Miąc, Teresa

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1121, s. 127-140

Abstrakt:

According to Peter Drucker knowledge ¡s the only meaningful economics resource. The knowledge about individual customers is the fundamental foundation of Customer Relationship Management. This paper presents tools used l'or customer knowledge management, particularly Data Mining techniques, which may be placed into two categories. Predictive models use previous customer interactions to predict future events, and segmentation techniques arc used to place customers with similar behaviors and attributes into distinct groups.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2006

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1121 ; Pozyskiwanie wiedzy i zarządzanie wiedzą

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: