Object structure
Title:

Ocena stosowania marketingu relacji przez polskie biura podróży w świetle badań ankietowych

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Assessment of Using Relationship Marketing by Polish Travel Agencies in the Light of Questionnaire Survey

Creator:

Dudek, Andrzej ; Michalska-Dudek, Izabela

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (18); 2007; nr 1151, s. 101-109

Abstrakt:

The paper presents the essence of the relationship marketing concept. There are also described results of the questionnaire survey, which estimated the level of application of marketing relationship in practice on travel agencies in Poland. Factors determining the use of relationship marketing in investigated population have been distracted using classification trees. The results of analysis show that the size of travel agencies measured in number of employees and type of business activity are main determinants. 

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1151 ; Ekonometria, vol. 18 ; Zastosowania metod ilościowych

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: