Struktura obiektu
Tytuł:

Marketingowe problemy procesów integracyjnych - kontekst konkurencji i postrzegania wartości

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Problems of Marketing in Terms of Integration Process - Context of Competition and Value Perception

Autor:

Styś, Aniela

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1170, s. 41-52

Abstrakt:

The author pays attention to marketing problems connected with the European integration process and unequal development as a factor that has impact on character and the meaning and also threats connected with less developed economies' competitiveness. The article presents survey findings essential for creating company competitiveness.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1170 ; Pozycja polskich podmiotów rynkowych - pierwsze doświadczenia procesów integracji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: