Object structure
Title:

Produkty ekologiczne na niemieckim rynku żywności

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Creator:

Pilarski, Stanisław

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1192, s. 296-303

Abstrakt:

At nowadays market, the assortment of organic products responds to nearly all consumers' needs, and offers various equivalents of traditional products. The turnover of organic food increases annually. In 2005 the circulation was 4 billion euro, which was 2.4% of all circulations of food in Germany. The highest sale income of organic products gained traditional detailed shops. To increase their circulations, sale of the other forms of sales decreases. Weil developed market is somehow an effect of expanded market infrastructure. (original abstract)

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1192 ; Agrobiznes a zrównoważony rozwój obszarów wiejskich

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: