Object structure
Title:

Marketing mobilny - nowym sposobem komunikacji z klientem

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Mobile Marketing as a New Way of Communication with Customers

Creator:

Sobieska-Karpińska, Jadwiga ; Kutera, Robert

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (11); 2007; nr 1156, s. 76-89

Abstrakt:

This article presents overview of development of mobile marketing in Poland. The current situation in the Polish telecommunications market was also taken under consideration. It shows the specificity of cellular telephony in the context of its use in marketing and how it changed the way businesses of every size can get their marketing messages across to customers. Mobile marketing is compared with other kinds of marketing to show its advantage as a medium of business communication between companies and consumers.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1156 ; Informatyka Ekonomiczna, nr 11

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: