Marketing personalny jako instrument kształtowania elastyczności organizacji
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Personal marketing as a tool of shaping flexibility of organization
Autor:Brol, Marian W. ; Rzońca, Waldemar
Opis:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1141, s. 73-81
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1141 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału:Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Źródło finansowania: