Struktura obiektu
Tytuł:

Znaczenie szacowania wartości klienta w osiąganiu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The role of customer equity estimation in achievement of company market success

Autor:

Pukas, Anetta

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2006; nr 1141, s. 280-285

Abstrakt:

The last decade has seen significant interest in a new model of enhancing the performance and competitiveness of businesses by directly managing the firm's customer equity. Customer Relationship Management System (CRM) helps companies unlock the full value of their relationship assets, accelerating revenue and profit growth. This paper discusses how firms should measure this processes and activity to improve their market position.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1141 ; Zmiana warunkiem sukcesu. Dynamika zmian w organizacji - ewolucja czy rewolucja

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: