Struktura obiektu
Tytuł:

Kształtowanie partnerstwa przedsiębiorstwa z klientami w warunkach globalizacji

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Shaping corporate partnership with clients in globalisation

Autor:

Piwoni-Krzeszowska, Estera

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (3); 2005; nr 1093, s. 183-190

Abstrakt:

Nowadays, all enterprises need to think globally even if they operate locally. Shaping partnership with clients is particularly important for enterprises that operate in the market of a given country or a region of the world. It is one possible way for an enterprise to make itself distinct from the global competition. For enterprises that are geocentrically-oriented in their approach to creating customer relationships, the safety-pin strategy seems to be more appropriate. In turn, for enterprises that are ethnocentrically-oriented, policentrically-oriented or regiocentrically oriented in their approach to creating customer relationships, the zipper strategy can also be applied.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1093 ; Zarządzanie 3 ; Zarządzanie w warunkach globalizacji

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: