Object structure
Title:

Dobór systemu rachunku kosztów dla specyfiki promocji

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Issue Of Selecting a Cost Account System in Promotional Activities

Creator:

Targowicz, Marta

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2007; nr 1174, s. 486-493

Abstrakt:

Keeping the promotional cost account may be done in two ways: adjusting company's cost records for the purposes of distinguishing promotional costs (reporting system), establishing an off-the-record costs account which takes into consideration the specifics of a promotion system (for the purposes of cost management). Analysis of possible solutions to the selection of a promotional cost account system should be carried out depending on the type of activity and foremost on the scope of promotional activities.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2007

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1174 ; Rachunkowość a controlling

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: