Struktura obiektu
Tytuł:

Przykłady zastosowań metod dekompozycyjnych w badaniach marketingowych

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Examples of applications of decompositional methods in marketing research

Autor:

Bąk, Andrzej

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 27-41

Abstrakt:

Stated consumer preferences refer to hypothetical market behavior of consumers. In this case the analytical methods are based on data collected a p r io r i by means of surveys to register intentions stated by consumers at the moment of survey taking. The methods used for stated preference analysis include conjoint analysis and discrete choice methods. In this paper outlines of both groups methods are given. Next, two examples of their application in marketing research are discussed.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: