Struktura obiektu
Tytuł:

Metody estymacji w ujęciu dekompozycyjnym

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Estimation methods in decompositional approach

Autor:

Rybicka, Aneta

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (15); 2005; nr 1096, s. 56-68

Abstrakt:

One of the most important elements of marketing research become research of attitude and preference of consumers. Knowledge about their attitudes and preferences and adequate adapting products or services to this preferences and attitudes by companies guarantees to achieving of profits. One of the stage of research procedure is choice of estimation method. This choice depend, first of all, on measurement scale. In a paper presented selected estimation methods used in decompositional approach, that is ordinary least squares (that we use in conjoint analysis) and logit models (used in discrete choice method), their characteristic and application in recent years.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2005

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2005; nr 1096 ; Ekonometria, vol. 15 ; Zastosowania metod ilościowych

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: