Struktura obiektu
Tytuł:

Wykorzystanie internetu w zarządzaniu działaniami marketingowymi w przedsiębiorstwie

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

The use of internet in management of marketing operations in an enterprise

Autor:

Kałążna-Drewińska, Urszula

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (4); 2006; nr 1114, s. 221-232

Abstrakt:

The purpose of the article is to demonstrate the possibilities of Internet use as a source of useful knowledge or even indispensable knowledge in management of marketing operations in enterprises. The article consists of following parts: introduction, the methods of marketing information gathering in a company, the examples of using of computer and Internet in management of marketing operations in a company, conclusion.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2006

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2006; nr 1114 ; Zarządzanie 4 ; Metody badawcze w zarządzaniu - aspekt teoretyczny i praktyczny

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: