Object structure
Title:

Czynniki wpływające na powodzenie sprzedaży ubezpieczeń przez internet

Group publication title:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Title in english:

Factors Affecting Successful Sale of Insurance Over Internet

Creator:

Kaczała, Monika

Description:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1197, s. 139-146

Abstrakt:

The article attempts to identify factors influencing positive decision regarding purchase of insurance over internet. For this purpose, the article uses presented in the literature results of a research on customers' behaviour in internet which are considered in the context of the specific set of characteristics relating to insurance product. Detailed conclusions are drawn of both theoretical and practical quality.

Publisher:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2008

Resource Type:

artykuł

Language:

pol

Relation:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1197 ; Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Coverage:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Citation

Citation style: