Struktura obiektu
Tytuł:

Budowanie reputacji przedsiębiorstwa poprzez inicjatywy społeczne - dylematy i wyzwania

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Corporate social initiatives undertaken to support corporate reputation - dilemmas and challenges

Autor:

Głuszek, Ewa

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zarządzanie (5); 2007; nr 1187, s. 160-171

Abstrakt:

Corporate Social Initiatives are major activities undertaken by a Corporation to build its reputation on the market. There are many reasons that firms should implement practices demonstrating social responsibility, but there are many others indicating that they should not. Ali these pros and cons dilemmas are discussed in the article.

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2007

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2007; nr 1187 ; Zarządzanie 5 ; Zarządzanie - kontekst strategiczny, kulturowy i zasobowy

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: