Struktura obiektu
Tytuł:

Finansowe mierniki oceny działań marketingowych przedsiębiorstwa

Tytuł publikacji grupowej:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Tytuł odmienny:

Financial Measures of the Marketing Activities of the Enterprises

Autor:

Grzegorczyk, Wojciech

Opis:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu; 2008; nr 1200, s. 207-215

Abstrakt:

Between marketing strategy and financial strategy there are mutual interdependencies. This is especially visible when the measurement of effects of marketing actions is necessary. This is when economic coefficients are used above all other means. Economic coefficients include, among others, sales dynamics, return of marketing investment, customer lifetime value, discounted cash flow brand value, cost per sale, cost per point, cost per thousand. 

Wydawca:

Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2008

Typ zasobu:

artykuł

Język:

pol

Powiązania:

Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu; 2008; nr 1200 ; Zarządzanie finansami firm – teoria i praktyka

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Źródło finansowania:

Projekt dofinansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Nauki w ramach Programu Społeczna odpowiedzialność nauki II. Tytuł projektu: Nauka dla Społeczeństwa: Prace Naukowe AEW w otwartym dostępie (2005-2008)

×

Cytowanie

Styl cytowania: