Show structure

Title:

Social business − a conceptual framework

Group publication title:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics

Title in english:

Business Informatics

Creator:

Buchnowska, Dorota

Subject and Keywords:

social business ; social media ; web 2.0 technologies ; social networking service ; biznes społecznościowy ; media społecznościowe ; technologie Web 2.0 ; serwis społecznościowy

Description:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30), s. 44-54

Abstrakt:

Wzrost popularności mediów społecznościowych przyciąga uwagę organizacji. Menadżerowie są w pełni świadomi, że media społecznościowe oferują organizacjom możliwości prowadzenia dialogu z milionami klientów i potencjalnych klientów na całym świecie i o każdej porze. Serwisy społecznościowe są coraz częściej wykorzystywane przez firmy do zbierania danych, które można wykorzystać w celu zwiększenia satysfakcji klienta i rozwoju nowych produktów i usług. Możliwości zastosowania mediów społecznościowych w organizacji są jednakże znacznie większe. W artykule zaprezentowano koncepcję biznesu społecznościowego. Termin ten odnosi się do firm, które wykorzystują narzędzia social media we wszystkich obszarach funkcjonalnych. W tekście wskazano podstawowe obszary zastosowania tego rodzaju rozwiązań oraz korzyści, jakie organizacja może dzięki nim osiągnąć

Publisher:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Place of publication:

Wrocław

Date:

2013

Resource Type:

artykuł

Format:

application/pdf

Language:

eng

Relation:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30)

Rights:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Access Rights:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Location:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu