Struktura obiektu
Tytuł:

Social business − a conceptual framework

Tytuł publikacji grupowej:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics

Tytuł odmienny:

Business Informatics

Autor:

Buchnowska, Dorota

Temat i słowa kluczowe:

social business ; social media ; web 2.0 technologies ; social networking service ; biznes społecznościowy ; media społecznościowe ; technologie Web 2.0 ; serwis społecznościowy

Opis:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30), s. 44-54

Abstrakt:

Wzrost popularności mediów społecznościowych przyciąga uwagę organizacji. Menadżerowie są w pełni świadomi, że media społecznościowe oferują organizacjom możliwości prowadzenia dialogu z milionami klientów i potencjalnych klientów na całym świecie i o każdej porze. Serwisy społecznościowe są coraz częściej wykorzystywane przez firmy do zbierania danych, które można wykorzystać w celu zwiększenia satysfakcji klienta i rozwoju nowych produktów i usług. Możliwości zastosowania mediów społecznościowych w organizacji są jednakże znacznie większe. W artykule zaprezentowano koncepcję biznesu społecznościowego. Termin ten odnosi się do firm, które wykorzystują narzędzia social media we wszystkich obszarach funkcjonalnych. W tekście wskazano podstawowe obszary zastosowania tego rodzaju rozwiązań oraz korzyści, jakie organizacja może dzięki nim osiągnąć

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2013

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Język:

eng

Powiązania:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: