Struktura obiektu
Tytuł:

Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa

Tytuł publikacji grupowej:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics

Tytuł odmienny:

Analysis and assessment of use of social mediaby the largest Polish companies

Autor:

Buchnowska, Dorota

Temat i słowa kluczowe:

media społecznościowe ; serwis społecznościowy ; biznes społecznościowy ; social media ; social networking ; social business

Opis:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30), s. 55-69

Abstrakt:

Duży zasięg serwisów społecznościowych sprawia, że coraz więcej organizacji decyduje się na wykorzystanie ich do celów biznesowych. Najczęściej ogranicza się ono jednak, szczególnie w małych przedsiębiorstwach, do kierowania przekazu marketingowego za pośrednictwem dwóch najpopularniejszych serwisów: Facebook i YouTube. W niniejszym artykule zaprezentowano wyniki badania przeprowadzonego w lipcu 2013 r., mającego na celu określenie, na podstawie eksploracji ich serwisów internetowych oraz oficjalnych profili w serwisach społecznościowych, poziomu aktywności największych polskich przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Badaniu poddano największe firmy, ponieważ to one najczęściej i najaktywniej wykorzystują social media i mogą stanowić źródło wiedzy i najlepszych praktyk w tym zakresie

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2013

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Język:

pol

Powiązania:

Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2013, Nr 4 (30)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: