Analiza porównawcza witryn e-sklepów w ujęciu branżowym – propozycja metody badań
Tytuł publikacji grupowej:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics
Tytuł odmienny:Comparative analysis of e-shop websites in sectoral approach – test method proposal
Autor: Temat i słowa kluczowe:Internet ; e-business ; e-handel ; badania Internetu ; handel elektroniczny ; projektowanie stron internetowych ; analiza porównawcza ; benchmarking ; e-shop ; e-commerce ; websites evaluation ; websites development
Opis:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2014, Nr 1 (31), s. 340-350
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Informatyka Ekonomiczna = Business Informatics, 2014, Nr 1 (31)
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: