Struktura obiektu
Tytuł:

Czas jako zmienna w procesach planowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

Time as a variable in processes of marketing communication planning and performance measurement

Autor:

Woźniczka, Jarosław

Temat i słowa kluczowe:

reklama ; promocja sprzedaży ; cykl reklamowy ; planowanie mediów ; tracking efektów ; advertising ; sales promotions ; advertising cycle ; media planning ; campaign tracking

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 4 (17), s. 198-218

Abstrakt:

Artykuł jest poświęcony przedstawieniu wybranych problemów decyzyjnych dotyczących rozkładu reklamy i promocji sprzedaży w czasie oraz problematyki efektów tego typu działań z punktu widzenia czasu ich powstawania i pomiaru. Omówiono w nim praktyczne strategie czasowego rozkładu działań reklamowych i promocyjnych przedsiębiorstw, ich uwarunkowania i zastosowania, wybrane aspekty opracowania harmonogramu komunikacji marketingowej oraz dyskusję nad powstawaniem i pomiarem efektów działań komunikacyjnych w czasie. Implikacje praktyczne opracowania polegają na przedstawieniu profesjonalnych rozwiązań w zakresie planowania i pomiaru reklamy i promocji sprzedaży w czasie oraz wskazaniu zmiennych mających wpływ na skuteczność tych rozwiązań, których analiza powinna stanowić podstawę podejmowania decyzji w ich zakresie

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2014

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/noz.2013.4.15

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 4 (17)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: