Czas jako zmienna w procesach planowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Time as a variable in processes of marketing communication planning and performance measurement
Autor: Temat i słowa kluczowe:reklama ; promocja sprzedaży ; cykl reklamowy ; planowanie mediów ; tracking efektów ; advertising ; sales promotions ; advertising cycle ; media planning ; campaign tracking
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 4 (17), s. 198-218
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2013, Nr 4 (17)
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: