Struktura obiektu
Tytuł:

Społeczne i kulturowe aspekty sukcesu przedsiębiorstw – społeczna efektywność organizacji

Tytuł publikacji grupowej:

Management Forum

Tytuł odmienny:

Social and cultural aspects of enterprise’s success – corporate social performance

Autor:

Zbierowski, Przemysław

Temat i słowa kluczowe:

sukces ; efektywność ; efektywność społeczna ; dobrostan psychologiczny ; pozytywna teoria organizacji ; success ; performance ; social performance ; psychological well being ; Positive Organizational Scholarship

Opis:

Management Forum, 2014, Nr 2, s. 9-18

Abstrakt:

We wszelkich dyskusjach i badaniach dotyczących sukcesu przedsiębiorstwa kluczowe jest określenie tego, co można uznać za sukces. Kryteria oceny efektywności przedsiębiorstw (będące podstawą definiowania sukcesu) zmieniają się w czasie, są również w silnym stopniu uwarunkowane przez czynniki otoczenia społeczno-kulturowego. W artykule opisano potrzebę szerszego, wielowymiarowego spojrzenia na efektywność przedsiębiorstw, uwzględniającego godzenie sprzeczności między różnymi kategoriami sukcesu, wpływ interesariuszy, a także wymiary efektywności, takie jak efektywność społeczna oraz dobrostan psychologiczny pracowników

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2014

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/pn.2014.356.01

Język:

pol

Powiązania:

Management Forum, 2014, Nr 2 ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, Nr 356

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: