Badanie wizerunku terytorialnego z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Destination image research using methods based on free associations
Autor: Temat i słowa kluczowe:badanie wizerunku terytorialnego ; metody oparte na swobodzie skojarzeń ; wizerunek miejsca ; wizerunek kraju ; marka terytorialna ; destination image research ; methods based on free associations ; place image ; country image ; destination brand
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 74-83
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11)
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: