Struktura obiektu
Tytuł:

Badanie wizerunku terytorialnego z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

Destination image research using methods based on free associations

Autor:

Daszkiewicz, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

badanie wizerunku terytorialnego ; metody oparte na swobodzie skojarzeń ; wizerunek miejsca ; wizerunek kraju ; marka terytorialna ; destination image research ; methods based on free associations ; place image ; country image ; destination brand

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 74-83

Abstrakt:

Badanie wizerunku terytorialnego jest złożonym procesem, wymagającym uwzględnienia jego wielu wymiarów i wykorzystania różnych metod badawczych. W artykule przedstawiono możliwości pomiaru wizerunku miejsc, wynikające z wykorzystania technik opartych na swobodzie skojarzeń. Podkreślono znaczenie tych metod w określaniu mentalnego obrazu marek terytorialnych. Przedstawiono sposoby badania ogólnych wrażeń dotyczących miejsca, zarówno w funkcjonalnym, jak i psychologicznym wymiarze wizerunku, a także metody służące określaniu unikatowych elementów wizerunku terytorialnego

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2012

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: