Kreowanie marki B2B. Aspekt korzyści racjonalnych i emocjonalnych
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:B2B branding. Aspect of rational and emotional benefits
Autor: Temat i słowa kluczowe:marka B2B ; racjonalność i emocjonalność decyzji B2B ; sprzedaż osobista ; B2B brand ; rational and emotional aspects of decision process in B2B ; personal selling
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 84-95
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11)
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: