Struktura obiektu
Tytuł:

Kreowanie marki B2B. Aspekt korzyści racjonalnych i emocjonalnych

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

B2B branding. Aspect of rational and emotional benefits

Autor:

Hajdas, Monika

Temat i słowa kluczowe:

marka B2B ; racjonalność i emocjonalność decyzji B2B ; sprzedaż osobista ; B2B brand ; rational and emotional aspects of decision process in B2B ; personal selling

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 84-95

Abstrakt:

Autorka prezentuje istniejące koncepcje budowania marki na rynkach B2B, opierając się na studiach literaturowych oraz badaniach empirycznych o charakterze jakościowym. Zwraca uwagę na dominację badań dotyczących racjonalnych aspektów podejmowania decyzji na rynkach B2B oraz racjonalnych korzyści marki B2B. Autorka prezentuje pogląd, że budowanie marki B2B jedynie w oparciu o korzyści racjonalne nie pozwala w pełni wykorzystać potencjału marki. Decyzje na rynkach B2B nie mają bowiem charakteru wyłącznie racjonalnego, ale także emocjonalny (bezpieczeństwo, akceptacja społeczna i samozadowolenie). Jako główne narzędzie budowania i komunikowania emocjonalnych korzyści autorka wskazuje sprzedaż osobistą. Badania empiryczne dotyczą postrzegania przez menedżerów roli sprzedaży osobistej oraz jej wykorzystania w budowaniu marki B2B

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2012

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: