Struktura obiektu
Tytuł:

Wpływ mediów na skuteczność działań komunikacyjnych

Tytuł publikacji grupowej:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences

Tytuł odmienny:

Influence of media on the effectiveness of communication actions

Autor:

Żabiński, Ryszard

Temat i słowa kluczowe:

media ; marketing ; media relations ; wizerunek ; marka ; wartość marki ; image ; brand ; brand value

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11), s. 126-138

Abstrakt:

W artykule przedstawiono zagadnienia związane z pomiarem efektywności działań komunikacyjnych przedsiębiorstwa za pośrednictwem mediów. Przeanalizowano, które sektory w polskiej gospodarce w latach 2009-2010 były najczęściej opisywane przez media, jak również przedstawiono najbardziej medialne firmy z tych sektorów. Analizowano, jakie związki występują pomiędzy liczbą i wydźwiękiem publikacji prasowych o spółkach a ich wynikami w osiąganiu wskaźników marketingowych i finansowych. Określono również czynniki, które w analizowanym okresie w największym stopniu wpłynęły na zwiększenie medialności spółek

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2012

Typ zasobu:

artykuł

Format:

application/pdf

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2012, Nr 2 (11)

Prawa:

Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)

Prawa dostępu:

Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

×

Cytowanie

Styl cytowania: