Kraj pochodzenia produktu we współczesnej gospodarce
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Country of origin of a product in the modern economy
Autor: Temat i słowa kluczowe:kraj pochodzenia produktu/marki ; efekt kraju pochodzenia ; postrzeganieproduktu ; wizerunek kraju ; country of origin of a product/brand ; country of origin effect ; perception ofa product ; country’s image
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 315, T. 1 ; Integracja i kryzysy na lokalnych i globalnych rynkach we współczesnym świecie. T. 1
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: