Rola badań marketingowych w klastrze w kontekście koncepcji zarządzania wiedzą
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:The role of marketing researchin cluster in the context of knowledge management concept
Autor:Moszkowicz, Krystyna ; Bembenek, Bogusław
Temat i słowa kluczowe:klaster ; badania ; wiedza ; organizacja ; współpraca ; rozwój ; konkurencyjność ; cluster ; research ; knowledge ; organisation ; cooperation ; development ; competitiveness
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 299 ; Wiedza w zarządzaniu współczesną organizacją
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: