Basic values and attitudes toward cause-related marketing
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Research Papers of Wrocław University of Economics
Autor: Temat i słowa kluczowe:social responsibility ; marketing ; cause-related marketing ; human values ; attitudes ; społeczna odpowiedzialność ; marketing społecznie zaangażowany ; wartości ; postawy konsumentów
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2015, Nr 387 ; Social Responsibility of Organizations Directions of Changes
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: