Wykorzystywanie inicjatyw społecznych w budowaniu atrybutów dobrej reputacji przedsiębiorstwa
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Social initiatives in building key ingredients of star-quality corporate reputation
Autor: Temat i słowa kluczowe:reputacja przedsiębiorstwa ; CSR ; autentyczność ; przejrzystość ; widoczność ; corporate reputation ; authenticity ; transparency
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Społeczna odpowiedzialność organizacji. W poszukiwaniu paradygmatów, metodologii i strategii ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2013, Nr 288
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: