Kultura kopiowania a pozarynkowy obrót dobrami informacyjnymi w erze Internetu
Tytuł publikacji grupowej: Tytuł odmienny:Copy culture and non-market exchange of information goods in the age of the Internet
Autor: Temat i słowa kluczowe:kultura kopiowania ; prawa autorskie ; dobra informacyjne ; copy culture ; copyright ; information goods
Opis:Społeczeństwo i Ekonomia = Society and Economics, 2015, Nr 1 (3), s. 152-166
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Społeczeństwo i Ekonomia = Society and Economics, 2015, Nr 1 (3)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: