Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Tourism students’ attitudes towards street arts vs. tourist attractiveness of a destination
Autor:Marciszewska, Barbara ; Marciszewski, Krzysztof
Temat i słowa kluczowe:postawy studentów ; specjalności turystyczne ; sztuka ulicy ; promocja poprzez sztukę ulicy ; students’ attitudes ; tourism specialisation ; street arts ; promotion via street arts
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2015, Nr 379
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: