Lojalność konsumentów jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa hotelarskiego
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Consumer loyalty as a source of competitive advantage for the hotel enterprise
Autor:Jackiewicz, Aleksandra ; Dębski, Maciej
Temat i słowa kluczowe:lojalność ; hotele ; przewaga konkurencyjna ; loyalty ; hotels ; competitive advantage
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2015, Nr 379
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: