Obiekt

Tytuł: Diagnoza stanu nauczania inżynierów budownictwa w zakresie zarządzania w polskich uczelniach technicznych

Tytuł odmienny:

Diagnosis of Management learning state in Polish technical universities on Civil Engineering faculties

Autor:

Janiak, Edyta ; Krasiński, Marek

Opis:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 2 (23), s. 43-52

Abstrakt:

Opracowanie skupia się na diagnozie stanu nauczania studentów kierunków budownictwo w najlepszych polskich uczelniach technicznych. Autorzy opracowania stawiają tezę, że w polskich uczelniach technicznych brakuje kursów z zakresu zarządzania, które mogłyby okazać się cenne dla inżynierów do skutecznego realizowania powierzonych im zadań na stanowiskach menedżerskich. Na podstawie dokonanej analizy literatury autorzy uznają, że wiedza z zakresu zarządzania jest niezbędna inżynierom od pewnego etapu kariery zawodowej. Luka kompetencyjna związana z kompetencjami społecznymi i interpersonalnymi powstała w toku studiów może zostać wypełniona poprzez odpowiednie narzędzia kształcenia ustawicznego, dzięki czemu inżynierowie z bardzo dobrą wiedzą techniczną będą mogli też sprawnie realizować zadania menedżerskie

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Miejsce wydania:

Wrocław

Data wydania:

2015

Typ zasobu:

artykuł

Identyfikator zasobu:

doi:10.15611/noz.2015.2.03 ; oai:dbc.wroc.pl:30623

Język:

pol

Powiązania:

Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2015, Nr 2 (23)

Prawa:

Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy

Prawa dostępu:

Dla wszystkich zgodnie z licencją

Licencja:

CC BY-NC-ND 3.0 PL

Lokalizacja oryginału:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

11 cze 2022

Data dodania obiektu:

9 gru 2015

Liczba wyświetleń treści obiektu:

288

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

279

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dbc.wroc.pl/publication/34052

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji