Model tematycznej hurtowni danych na potrzeby badania przebiegu i efektów kampanii e-mailingowych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Model of data mart prepared due to research regarding proceeding of e-mail campaigns and its effects
Autor: Temat i słowa kluczowe:promocja internetowa ; kampanie e-mailingowe ; pomiar skuteczności promocji w Internecie ; tematyczna hurtownia danych ; model pojęciowy ; model logiczny ; Internet promotion ; e-mail campaigns ; data mart ; conceptual model ; logical model
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 236 ; Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: