Respektowanie interesów pracowników warunkiem budowania silnej marki pracodawcy
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Meeting the employeesʼ needs in the process of strengthening employer brand image
Autor: Temat i słowa kluczowe:potrzeby pracownicze ; wizerunek employer brand ; employeesʼ needs ; employer brand image
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Człowiek i praca w zmieniającej się organizacji. W kierunku respektowania interesów pracobiorców ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 223
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: