Paradoks „retro-innowacji” w zarządzaniu marką
Tytuł publikacji grupowej:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences
Tytuł odmienny:Paradox of retro-innovation in brand management
Autor:Grębosz, Magdalena ; Pointet, Jean-Marc
Temat i słowa kluczowe:marketing retro ; marka retro ; innowacje ; postawy konsumentów ; wizerunek marki ; retro-marketing ; retro-brand ; innovation ; consumers attitudes ; brand image
Opis:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 1 (26), s. 52-62
Abstrakt: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences, 2016, Nr 1 (26)
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: