Paradoksy konkurencji relacyjnej
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Paradoxes of relational competition
Autor:Światowiec-Szczepańska, Justyna
Temat i słowa kluczowe:konkurencja relacyjna ; paradygmat konkurencji ; paradygmat kooperacji ; zawłaszczanie wartości ; koopetycja ; relational competition ; competition paradigm ; cooperation paradigm ; value appropriation ; coopetition
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Strategie. Procesy i praktyki ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 420
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: