Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw w Polsce – wyniki analizy kampanii CSR
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Corporate Social Responsibility in Poland – results of CSR campaign analysis
Autor: Temat i słowa kluczowe:corporate social responsibility ; społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa ; kampanie społeczne ; akcje społeczne ; analiza kampanii CSR ; social campaigns ; CSR campaign analysis
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Język: Powiązania:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2011, Nr 220 ; Społeczna odpowiedzialność organizacji. Polityczna poprawność czy obywatelska postawa?
Prawa:Wszystkie prawa zastrzeżone (Copyright)
Prawa dostępu:Dla wszystkich w zakresie dozwolonego użytku
Lokalizacja oryginału: