What does CSR really stand for? An analysis of corporate definitions of CSR in Poland
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Autor: Temat i słowa kluczowe:analysis ; corporate social responsibility ; corporate sustainability ; definitions ; stakeholder theory ; analiza ; definicje ; firma zrównoważonego rozwoju ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; teoria interesariuszy
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Social Responsibility of Organizations. CSR 1.0, CSR 2.0 and what’s next? ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 423
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: