Segmentacja konsumentów smartfonów na podstawie preferencji wyrażonych
Tytuł publikacji grupowej:Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Tytuł odmienny:Segmentation of smartphones’ consumers on the basis of stated preferences
Autor:Dziechciarz-Duda, Marta ; Król, Anna
Temat i słowa kluczowe:badanie preferencji wyrażonych ; conjoint analysis ; segmentacja ; smartfony ; dobra trwałego użytkowania ; stated preferences ; segmentation ; smartphones ; durable goods
Opis: Wydawca:Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Miejsce wydania: Data wydania: Typ zasobu: Format: Identyfikator zasobu: Język: Powiązania:Taksonomia 27 ; Klasyfikacja i analiza danych - teoria i zastosowania ; Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, 2016, Nr 427
Prawa:Pewne prawa zastrzeżone na rzecz Autorów i Wydawcy
Prawa dostępu:Dla wszystkich zgodnie z licencją
Licencja:CC BY-NC-ND 3.0 PL
Lokalizacja oryginału: